سه روش برای راه اندازی یک کسب و کار در اروپا

سرمایه گذاری در اروپا از طرق مختلف امکان پذیر است. مادامی که شما یک بیزینس در حال فعالیت در اروپا داشته باشید برای اعتبار شما بسیار مطلوب خواهد بود.

سرمایه گذاری می تواند از طریق خرید ملک در اروپا نیز صورت پذیرد که این مساله در اروپا دقت خاصی را طلب می کند.

دلیل این امر مالیات های سنگینی است که در کشورهای مختلف بر روی خرید ملک تعریف می شود. بنابراین شاید در اروپا راه اندازی یک بیزینس هم جذاب تر هم به صرفه تر باشد. به این ترتیب که در کنار تامین هزینه های زندگی تان از طریق یک بیزینس فعال، امکان برند سازی خود را نیز مهیا می سازید.

سرمایه گذاری از طریق راه اندازی بیزینس از ۳ طریق ممکن می باشد که در زیر به آنها اشاره شده است:

  • راه اندازی، ثبت شرکت و شروع بیزینس از صفر
  • خرید یک بیزینس در حال فعالیت
  • دریافت یک فرانچایز

سرمایه گذاری اروپا

کاملا معلوم است که موارد بالا چالش های خود را به دنبال خواهند داشت اما تامین موارد آن خارج از توان شما نخواهد بود.

در حالت اول، بیزینس کاملا توسط خود شما دولوپ می شود. بیزینس شما از انتخاب نام آغاز می شود و تمامی مراحل ثبت و تامین سرمایه آن را باید به درستی پیش ببرید. در اینصورت زمینه فعالیت شرکت خود را تعیین می کنید و به ست آپ زمینه فعالیت خود می پردازید. این ست آپ شامل اجاره مکان مناسب، دریافت مجوز های لازم، خرید لوازم فیزیکی مورد نیاز می شود و به صرف وقت و دقت نیاز دارد. در مرحله آخر به استخدام نیروهای مورد نیاز خود می پردازید یا بیزینس را برای شروع به تنهایی راه اندازی می کنید.

در حالت دوم، فرد دیگری تمامی این مراحل را انجام داده است و بنا به هر دلیلی دیگر تمایل به مدیریت آن بیزینس ندارد و شما در این مرحله وارد عمل می شوید و شرکت آن فرد را برای خود می کنید و می توانید با انرژی بیشتر و تخصیص نیروهای کارآزموده، نتیجه های قابل توجهی دریافت کنید.

حالت سوم، مربوط به شرایطی می شود که شما تمایل دارید تا تحت نام یکی از برند های بزرگ دنیا نظیر، استار باکز، یا کی اف سی فعالیت کنید تا از مقبولیت آن آسوده خاطر باشید. این حالت نیز برای شما یک گزینه مطلوب به حساب می آید اگرچه هزینه های ست آپ این بیزینس برای شما اندکی بالاتر خواهد بود.